Brendiranje autobusa


Brendiranje autobusa – Info Media Group  raspolaže sa jedinstvenom nacionalnom mrežom vozila gradskog prevoza sa širokim portfoliom pojedinačnih usluga, a sve to podržano regionalnim iskustvom i ekspertizom i stručnim, lokalnim prodajnim timom. Našim spektrom usluga omogućavamo Vam brendiranje vozila (svetleći panoi, plakati, potpuno brendiranje unutrašnjosti vozila folijom…), brendiranje vozila javnog gradskog prevoza spolja, i sprovođenje promocija.

Mi smatramo da je važnost dobrog marketinga i efektne reklame jako bitan na današnjem tržištu koje je preplavljeno različitim brendovima. Da biste se izdvojili iz tog mora, potrebno je da Vašu reklamnu poruku vidi i zapamti što veći broj građana, zato je bus advertising odličan izbor. Užurbanost modernog života ne dozvoljava pojedincu da više od par sekundi posveti određenoj reklami. Zato je jako bitno da ona bude efektna, često prisutna i vizuelno dostupna. A koje je bolje mesto za to od gradskog prevoza? Preko 80% građana je videlo brendirana vozila. Stalnim izlaganjem pogledima građana u njihovoj svesti Vaš brend postaje prepoznatljiv. A to je upravo ono što je cilj svake reklamne poruke. Na teritoriji Beograda 2/3 stanovništva svakodnevno koristi usluge javnog gradskog prevoza. Jedna vožnja u proseku traje 30 minuta, kako kaže statistika, dok u špicu može trajati i do sat vremena. Tako da, sigurno nećete pogrešiti ako se odlučite za bus advertising jer možete biti sigurni da će vašu reklamu videti minimum 80% građana. Brendiranje autobusa Vam pruža usluge reklamiranja na vozilima gradskog prevoza, pa tako vozila na neki način postaju pokretni bilbordi.

Ono što predstavlja veliku prednost kod ovakve vrste oglašavanja, odnosno takozvani bus advertising, jeste to što se ovakva vrsta poruke ne može ignorisati, a istovremeno stiže do velikog broja ljudi i više različitih ciljnih grupa. Bus advertising, odnosno reklama na vozilu, podrazumeva uslugu total spoljnog brendinga vozila, presvlačenjem kompletnog vozila raznim vrstama folija prema idejnom rešenju klijenta. Novina koju smo mi uveli jeste parcijalni bus brending, takozvani bus billboard na bočnim stranama vozila. Ova vrsta usluge donosi kvalitet mobilnosti u odnosu na fiksne bilborde pa samim tim dobijate pokretni bilbord, odnosno pokretnu reklamu. Što se tiče unutrašnjeg bus brendinga ili takozvane reklame u vozilu ona može biti veoma efektna poruka velikom broju potrošača, pa samim tim i potencijalnih kupaca. Pošto se kroz unutrašnjost vozila bus advertising  provlači u vidu plakata i svetlećih panoa, samim tim je odlično sredstvo za privlačenje pažnje. Bus advertising omogućava detaljno informisanje putnika o proizvodima, popustima, članskim kartama i ostalim korisnim i zanimljivim podacima. Bus advertising predstavlja najbrže, najlakše i najefektnije oglašavanje. Reklamna poruka brzo stiže do svih građana, pa samim tim i onih koji ne koriste internet ili televiziju. Ukoliko želite da vaš oglas vidi što veći broj ljudi, a niste sigurni kom mediju poveriti ovakvu vrstu oglašavanja, brendiranje autobusa predstavlja pametno uložen novac.