Velika prednost tranzitnih medija pre svega leži u činjenici da potrošači dolaze u kontakt sa reklamnom porukom obavljajući svoje redovne aktivnosti i obaveze. Unutrašnje brendiranje vozila pruža mogućnost kompanijama da komuniciraju sa potrošačima u proseku 40 minuta na putu do posla, škole, pijace, tržnih centara, bioskopa, restorana. Savremeno doba i digitalizacija postavili su nove izazove i nova rešenja u tržišnim komunikacijama. Info Media Group je unapređujući uslugu unutrašnjeg brendiranja opremila jedan deo vozila LCD monitorima. Reklama na LCD monitorima je po konceptu dinamična i privlači pažnju korisnika gradskog prevoza. Takođe ovaj vid komunikacije kompanijama i brendovima je omogućio da prema potrebama kampanje sa svim njenim specifičnostima plasiraju reklamne poruke u realnom vremenu baš neposredno pred kupovinu. U okviru projekta BUS INNOVATE Info Media Group intenzivno radi na daljem unapređenju ove usluge , a sa ciljem zadovoljenja potreba klijenata i unapređenja komunikacije sa društvenom zajednicom kroz realizaciju društveno odgovornih projekata.